Rozaini, Noni (2016) Pengembangan Model Pembelajaran Berbasis Masalah pada Mata Kuliah Pengantar Ekonomi Makro untuk Meningkatkan Kompetensi dan Berfikir Kritis Mahasiswa Jurusan Pendidikan Ekonomi. In: Pengembangan Model Pembelajaran Berbasis Masalah pada Mata Kuliah Pengantar Ekonomi Makro untuk Meningkatkan Kompetensi dan Berfikir Kritis Mahasiswa Jurusan Pendidikan Ekonomi.
Preview
prosiding.pdf - Published Version
Download (59MB) | Preview
Preview
PEER REVIEW ARTIKEL PENGEMBANGAN MODEL PEMBELAJARAN.pdf - Published Version
Download (75kB) | Preview
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1025 Teaching (Principles and Practice) L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education > LB2326.4 Institutions of higher education |
Divisions: | Fakultas Ekonomi |
Depositing User: | astina hartono lubis |
Date Deposited: | 18 Apr 2019 05:11 |
Last Modified: | 31 May 2019 02:35 |
URI: | https://digilib.unimed.ac.id/id/eprint/35306 |