Santoso, Didik (2011) THE EFFECT OF INSTRUCTIONAL APPROACHES AND LEARNING STYLES ON ENGLISH SPEAKING SKILLS. Jurnal Teknologi Pendidikan, 4 (1). pp. 1-16. ISSN 1979-6692
Text
The effect of instructional.pdf - Published Version Download (0B) |
|
Other (Thumbnails conversion from text to thumbnail_lightbox)
lightbox.jpg Download (0B) |
|
Other (Thumbnails conversion from text to thumbnail_preview)
preview.jpg Download (0B) |
|
Other (Thumbnails conversion from text to thumbnail_medium)
medium.jpg Download (0B) |
|
Other (Thumbnails conversion from text to thumbnail_small)
small.jpg Download (0B) |
|
Other (Generate index codes conversion from text to indexcodes)
indexcodes.txt Download (0B) |
Abstract
Tujuan penelitian ini adalah untuk mengetahui pengaruh pendekatan pembelajaran dan gaya belajar terhadap keterampilan berbicara bahasa inggris. Penelitian tersebut dilaksanakan di Jurusan Pendidikan Bahasa Inggris, Fakultas Ilmu Tarbiyah dan Keguruan UIN Syarif Hidayatullah Jakarta dengan menggunakan metode eksperimen desain faktorial 2x2.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Keterampilan Berbicara Bahasa Inggris; Pendekatan Pembelajaran (Pembelajaran Akseleratif dan Tradisional); Gaya Belajar |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Program Pasca Sarjana > Teknologi Pendidikan |
Depositing User: | Mr Fifri Juanda Harahap |
Date Deposited: | 28 Mar 2016 08:58 |
URI: | http://digilib.unimed.ac.id/id/eprint/811 |
Actions (login required)
View Item |